تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

ساعت بازی لیورپول و لسترسیتی| کلوپ به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان

  • کد خبر: ۱۶۴۰۹۹
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
ساعت بازی لیورپول و لسترسیتی| کلوپ به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان
لیورپول در شرایطی به مصاف لسترسیتی می‌رود که هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در آخرین بازی هفته لیگ برتر، لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در کینگ‌پاور، ورزشگاه خانگی لستر به مصاف لسترسیتی می‌رود.

لیورپول با ۳۵ بازی و ۶۲ امتیاز در رده پنجم است و با توجه به وضعیت جدول و ۳ هفته مانده به پایان رقابت‌ها، حتی سهمیه یورولیگ خود را موفق نشده قطعی کند. برایتون با ۱ بازی کمتر و ۵۸ امتیاز در رده ششم است و شاگردان کلوپ سایه سنگین این تیم آماده و سرحال را بالای سر خود احساس می‌کنند.

از آن سو، منچستریونایتد با ۳۵ بازی و ۶۶ امتیاز در کنار نیوکاسل در رده‌های چهارم و سوم قرار دارند. لیور امیدوار است در ۳ بازی آتی با کسب تمامی امتیازات ممکنه به عدد ۷۱ امتیاز برسد و یکی از ۲ تیم نیوکاسل یا یونایتد، در ۳ هفته آتی تنها ۵ امتیاز کسب کند تا لیورپول بتواند به لطف تفاضل گل خوب خود، مثبت ۲۵ به عنوان تیم چهارم راهی لیگ قهرمانان شود.

استون ویلا و ساوتهمپتون ۲ رقیب آخر لیورپول خواهندبود. شاگردان کلوپ فصل شومی را پشت سر گذاشتند و در هیچ جامی موفق عمل نکردند. به همین خاطر بود که در برهه‌ای از فصل شایعه برکناری کلوپ و بازگشت استیون جرارد به آنفیلد هم مطرح بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->